3D Secure - bezpieczne płatności w internecie
3D Secure – Bezpieczne płatności w internecie
Co to jest usługa 3D Secure?
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
- w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni)
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku, lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym, co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Aktywacja usługi 3D Secure
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
Płatności kartą w internecie z 3D Secure szybko i bezpiecznie potwierdzisz w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Zobacz jakie to proste!
Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w SGB Mobile
- Wybierz swoją kartę w aplikacji.
- Wybierz przycisk „Więcej akcji”.
- Wybierz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
- Po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierz opcję „Aktywuj”.
- Potwierdź aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej.
W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.
Potwierdzanie płatności
Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:
- Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile – kliknij w nie.
- Uruchomi się aplikacja SGB Mobile. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania.
- Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Potwierdź”.
- Transakcja została potwierdzona.
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:
- Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu SGB Mobile ze szczegółami transakcji.
- Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wybierz opcję „Podaj PIN”, wprowadź PIN do aplikacji i wciśnij „Potwierdź”.
- Transakcja została potwierdzona.
Zablokowanie usługi 3D Secure
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jak odblokować usługę 3D Secure
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888, lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty obsługiwane przez usługę 3D Secure
Karty dla klientów indywidualnych - transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Bank Spółdzielczy w Tucholi
ul. Świecka 15, 89-500 Tuchola
(52) 334 37 71,
(52) 334 22
89
Infolinia SGB (24/7)
800 888 888
Dla dzwoniących z zagranicy
61 647 28 46
Kod SWIFT/BIC: GBWCPLPP
© 2025 Bank Spółdzielczy w Tucholi