Od 03 czerwca 2024 r. dotychczasowe systemy bankowości: eBankNet i eCorpoNet, zostały zastąpione przez nową bankowość internetową – SGB24
Z dniem wprowadzenia SGB24:
-
Twój numer konta się nie zmienił.
-
Wszystkie karty płatnicze działają dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.
-
Zmienił się Twój identyfikator przeznaczony do logowania.
-
Będziesz musiał ponownie zautoryzować się w aplikacji SGB Mobile.
-
Zmieniło się Twoje hasło do logowania. Otrzymasz je w momencie pierwszego logowania do nowej bankowości SGB24.
Co czeka Cię w SGB24?
-
Przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
-
Zaloguj się i sam:
-
rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir)
-
zarządzaj kartami płatniczymi wydanymi do konta (zmiana limitów dla transakcji, włączanie i wyłączanie płatności zbliżeniowych, możliwość zablokowania i zastrzeżenia karty),
-
ustanawiaj limity do rachunku,
-
ustawiaj zlecenia stałe,
-
utwórz koszyk zleceń z możliwością autoryzacji zbiorczej większej ilości operacji,
-
sprawdzaj informacje o swoich kredytach,
-
otrzymuj potwierdzenia przelewu na wskazany adres e-mail,
-
odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
-
-
Dodatkowo zyskujesz dostęp do rachunku poprzez Call Center.
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, potwierdzisz jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub poprzez aplikację Token SGB.
Logowanie do SGB24:
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bstuchola.pl, przez wybranie przycisku Logowanie do bankowości elektronicznej, a następnie Logowanie do SGB24, który znajduje się w prawym górnym rogu . Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/
Aby zalogować się do konta za pośrednictwem nowej bankowości internetowej pod adresem https://sgb24.pl/, należy do dotychczasowego identyfikatora dodać przedrostek TU.
Przykład:
Klienci korzystający z eBankNet:
Dotychczasowy identyfikator: 12345XX
Nowy identyfikator do bankowości: TU12345XX
Klienci korzystający z eCorpoNet:
Dotychczasowy identyfikator: EC12345XX
Nowy identyfikator do bankowości: TUEC12345XX
Ten Identyfikator jest niepowtarzalny i został nadany wyłącznie Tobie. Pamiętaj, aby nie udostępniać go nikomu!
Kod jednorazowy SMS
Poprzez SMS otrzymasz z Banku pierwsze tymczasowe hasło służące do logowania oraz do autoryzacji (podpisywania) operacji. Hasło to możesz zmienić samodzielnie w usłudze SGB24 w opcji Ustawienia. Podczas autoryzacji dowolnej dyspozycji po wpisaniu hasła stałego otrzymasz na wskazany numer telefonu sześciocyfrowy Kod SMS. W celu zalogowania się lub autoryzacji operacji należy wpisać ustanowione własne hasło oraz użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS.
Aplikacja BSTucholaMobileNet
Jeśli dotychczas korzystałeś z autoryzacji operacji za pomocą aplikacji BSTucholaMobileNet, to od czerwca autoryzacje będziesz wykonywał za pomocą aplikacji Token SGB.
Aby dowiedzieć się jak rozpocząć korzystanie z aplikacji zapoznaj się z Przewodnikiem.
Token SGB jest aplikacją mobilną wykorzystującą certyfikaty niekwalifikowane jednocześnie spełniając wszelkie obowiązki jakie nakłada na banki dyrektywa PSD2. Rozwiązanie to dedykowane jest dla klientów indywidualnych oraz małych i większych przedsiębiorstw. Zaprojektowany schemat działania aplikacji czyni je bezpiecznym i wygodnym środkiem dostępu w Usługach Bankowości Elektronicznej, wykorzystującym powiadomienia autoryzujące push z krótkim tytułem zleconej operacji. Aplikacja Tokena SGB przeznaczona jest dla urządzeń opartych na systemach Android oraz iOS, dostępna do pobrania w Sklepie Play oraz App Store.
Co zyskujesz dzięki SGB24?
-
Niezależność – masz nieograniczony dostęp do swoich środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku, niezależnie od miejsca i czasu.
-
Wygodę – serwis bankowości internetowej jest dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.
-
Mobilność – otrzymujesz możliwość dostępu do swojego konta z każdego urządzenia mobilnego w pełnym zakresie.
-
Poczucie bezpieczeństwa – korzystasz z nowoczesnej technologii zabezpieczeń.
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta. Warto się z nim zapoznać przed pierwszym logowaniem do bankowości internetowej.
Po uruchomieniu nowej bankowości SGB24 dostęp do dotychczasowego systemu eBankNet oraz eCorpoNet zostanie wyłączony.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać j swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
System SGB24 Biznes umożliwia:
-
Integrację – za pomocą rozbudowanych formatów plików, poprzez import/eksport danych masz możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi firmy,
-
Pełną kontrolę – możesz samodzielnie zarządzać uprawnieniami swoich pracowników, jak również dowolnie ograniczać czas i miejsce bankowania. Przy pomocy Kontekstu zbiorczego obsługujesz rachunki wielu firm w jednym miejscu, bez potrzeby przelogowywania się pomiędzy firmami.
Kontakt
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Pliki do pobrania
Liczba plików: 4
-
Przewodnik SGB24
(pdf)
-
Przewodnik SGB24 BIZNES
(pdf)
-
Token SGB
(pdf)
-
Import export SGB24
(pdf)